Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Ik kan het me nog herinneren, d.m.v backorder hier een 3080 voor de MSRP van €720 gescored, geen enkel probleem
Was toch zo'n voorstander van Meggeko, bleef hier altijd zowel groot en kleine bestellingen plaatsens, ook als het elders net een paar euro goedkoper kon
Vind het enorm jammer om te zien hoe deze launch aanpak gedaan is, en de communicatie er om heen
Yep, precies hetzelfde. Ik kocht bij Megekko, ook al was het elders goedkoper. Maar de manier waarop deze launch en de communicatie eromheen is omgegaan, is schandalig. Mijn aankopen van de afgelopen maand waren dan waarschijnlijk ook de laatste. Niet dat het Megekko iets boeit; met deze scalpingtechnieken verdienen ze genoeg om het verlies van een aantal klanten de moeite waard te maken.(y)

Laatst bewerkt:
Het meeste gekke is dat het nog en eens zo'n super goede kaart is en dat dit er wordt voor neergelegd. lijkt eerder op de 5070.
Mensen die voor deze prijzen 5080 halen zijn echt kapot knetter gek yoh
De 5090 is zeker duur, maar wel nog in verhouding.
Nu zou je met een nieuwe generatie natuurlijk een betere $/fps verhouding verwachten, maar die droom is 2 jaar geleden gestorven

Don't know if I should congratulate or be sad for you with these prices
I think both i have a pc withoud a proper gpu now for 4months im a seafarer so i Just wanna use the damn thing amd my patience was gone so it was this or some second hand thing wich i was not gonna risk it will be the last timemi do anything like this to i promise you that nvidia brunch of a holes

Als je boos bent om die belachelijke prijzen, stop met ze te betalen. Je hebt dit niet nodig
Dit: Als ze de 5080 niet kunnen verkopen voor 1800-1900 euro, zullen ze de prijs op den duur verlagen. Maar als mensen blijven kopen voor 1800, waarom zouden ze dat doen? Ik vind dat als je 1800-1900 euro voor een 5080 kunt betalen, je beter een paar maanden kunt wachten en de 5090 voor 2300 euro kunt kopen.

Don’t get me wrong, but we’re getting scammed by the website anyway, They are not showing the price of the product and on last moment they inflated it for their liking.
On all the other websites from the Netherlands, Germany, everything is listed as it should. Maybe we can address somewhere else about this, it seems weird.

De prijs zal nu zeker paar maanden niet zakken, zodanig dat die clowns die een 5080 voor 1900 euro kopen ze niet kunnen
Terugsturen binnen de 30 dagen. Om ze dan hopelijk als er stock is rond juni te verkopen aan een normale prijs.
Blijft het die prijs mogen ze hem van mij in ulder gat steken.

Die prijs gaat zo blijven. We hebben dat al eerder gezien. Stop met ze uw zuurverdiende centen te geven. Laat ze er mee zitten. Word wakker. Je wordt opgelicht voor een spelletje

Beste forumleden en lezers, we hebben vandaag de start-post van dit topic weer voorzien van een update.
Maar hoe heeft dat zij, vooral wat 5090 betreft. Heb 2x toe 5090 in winkelwagen gehad. Maar kon niet afrekenen en het was weg. Daar gaat niets aan veranderen. Kunnen jullie op zijn minst kijken of degenen die het hebben kunnen kopen niet via bots of iets dergelijks het gedaan hebben?

Terug
Bovenaan