Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit vind ik wel te duur bijna 2000 euro voor een 2HANDSE GPU , ik zelf zou niet meer dan 1500 betalen ... Kan je even goed mee wachten en 5090 kopen binnen half jaarJa ik heb zonet een deal gemaakt voor een tweedehands MSI RTX 4090 SUPRIM X 24GB met nog 1 jaar garantie voor 1950 euro. Ook gaat hij mij helpen bij het bouwen van mijn eerste pc. Dus morgen staat mijn pc klaar! Het kan wel zijn dat ik later die kaart terug verkoop eens ik een 5090 in handen heb. Maar ik denk en hoop daartegen dat de prijzen schappelijker zijn en dat de voorraad stabiel is. Maar in tussentijd kan ik dan toch lekker gamen. Want nu lagen mijn nieuwe aangekochte onderdelen al 3 maanden stof te vatten. Maar ik weet nog niet of ik die videokaart bij Megekko ga kopen of bij een concurrent van hen. Zal veel van de prijs afhangen dan! Ik hoop echter wel dat ik een goede deal heb gemaakt. Ik heb nog nooit een pc gebouwd en ik heb nog nooit een videokaart gekocht niet nieuw noch tweedehands.
Doe jezelf een plezier en koop deze elders, met de 80 en 90 prijzen als referentie gaat de 70 hier €1100 kosten en de 70ti €1500.Is het al bekend of dat Megekko.nl de RTX 5070 Ti in voorraad gaat hebben, en wanneer?
Ik heb het toch niet gedaan ik vroeg om game benchmarks en hij wou dat niet doen. Dan heb ik maar gezegd dat ik hem niet koop. Ik twijfel nog ik wil wel een rtx 4090 nieuw kopen dit ook omdat het mijn eerste pc is wil ik toch liever dat risico niet nemen. Maar ik wil eigenlijk veel liever een 5090. Het ding is ik betaal nu 2399 voor een 4090 bij alternate.be maar het ding is bij Nederlandse webshops kan ik ook op mijn zakelijke btw nummer bestellen. Dat betekent dat ik dan geen btw moet betalen bij alternate.be kan ik niet de btw laten verleggen. Waardoor als ik een 5090 hier zou kopen dat ik eigenlijk bijna evenveel betaal als voor een 4090 nu nieuw. Dus daar zit mijn twijfel nu mocht ik weten dat er een winkel 5090 verkoopt met pre orders/wachtlijst dan zou ik dat meteen doen. Maar nu is het onzeker of ik ooit een 5090 kan vastkrijgen. Ik heb eigenlijk ook geen zin om elke week te liggen refreshen, zoeken naar waar ze voorraad hebben, naar een wit beeld te staren als de website weer plat ligt enz. Ik wil gewoon starten aan mijn build en game. Want nu liggen mijn nieuwe onderdelen al meer dan 3 maand in een hoekje stof te vatten. Ik vind dit echt enorm frustrerend die 50 series launch.Dit vind ik wel te duur bijna 2000 euro voor een 2HANDSE GPU , ik zelf zou niet meer dan 1500 betalen ... Kan je even goed mee wachten en 5090 kopen binnen half jaar
Er zijn andere winkels dan megekko ? Bij hun zou ik ook niet kopen voor 3000.Een 5090 heb jij binnen een half jaar nog steeds niet voor 2300 euro,geloof maar van niet man.
Denk jij winkels plotseling die kaart voor 700-1000 euro minder gaan vragen,sprookjes-dromen mag.
Zelfs een 4090 is in prijs gestegen ivg met de release.
Dit zijn nu 1x kaarten die hun waarde langer behouden omdat het buiten beentjes zijn,dit is geen 4080 of 5070-5080.
Waarom koop je niet eerst een 2e hands midrange kaart?Ik heb het toch niet gedaan ik vroeg om game benchmarks en hij wou dat niet doen. Dan heb ik maar gezegd dat ik hem niet koop. Ik twijfel nog ik wil wel een rtx 4090 nieuw kopen dit ook omdat het mijn eerste pc is wil ik toch liever dat risico niet nemen. Maar ik wil eigenlijk veel liever een 5090. Het ding is ik betaal nu 2399 voor een 4090 bij alternate.be maar het ding is bij Nederlandse webshops kan ik ook op mijn zakelijke btw nummer bestellen. Dat betekent dat ik dan geen btw moet betalen bij alternate.be kan ik niet de btw laten verleggen. Waardoor als ik een 5090 hier zou kopen dat ik eigenlijk bijna evenveel betaal als voor een 4090 nu nieuw. Dus daar zit mijn twijfel nu mocht ik weten dat er een winkel 5090 verkoopt met pre orders/wachtlijst dan zou ik dat meteen doen. Maar nu is het onzeker of ik ooit een 5090 kan vastkrijgen. Ik heb eigenlijk ook geen zin om elke week te liggen refreshen, zoeken naar waar ze voorraad hebben, naar een wit beeld te staren als de website weer plat ligt enz. Ik wil gewoon starten aan mijn build en game. Want nu liggen mijn nieuwe onderdelen al meer dan 3 maand in een hoekje stof te vatten. Ik vind dit echt enorm frustrerend die 50 series launch.
Mss voor 1300 euro welIs het al bekend of dat Megekko.nl de RTX 5070 Ti in voorraad gaat hebben, en wanneer?
Veel te duur … 2k voor een ised card moet niet gekker worden eigenlijk . Zou ik nooit gevenDit vind ik wel te duur bijna 2000 euro voor een 2HANDSE GPU , ik zelf zou niet meer dan 1500 betalen ... Kan je even goed mee wachten en 5090 kopen binnen half jaar
Dan zou ik gewoon gaan voor een 4070 ti in plaats van een 3080Waarom koop je niet eerst een 2e hands midrange kaart?
Gewoon een 3080 of zo.
Dat kun je lekker bouwen, alvast alles perfect maken... Die 3080 kun je later weer verkopen met een klein beetje verlies (boeien)
En dan .... bam 5090 .. . Kan nog wel een paar maandjes duren maar dat is nou eenmaal niet anders, kun je ondertussen in ieder geval al iets
ik heb het niet gedaan ik heb een nieuwe rtx 4090 gekocht. Want je zal waarschijnlijk pas tegen september een 5090 kunnen kopen aan msrp prijzen en dan zal de voorraad misschien iets of wat normaal zijn. Ik ga geen 3000, 4000 of sommige zelfs 6000 euro geven voor een 5090! Alsook mensen die een 5080 kopen voor 2K die zijn zot! Voor die prijs heb je een 4090 die sneller is dan 5080 en je kan zelfs een 4080 super kopen voor 1000 euro of 1200 euro. De 5080 is maar 5% tot 8% sneller dan een 4080 super.Veel te duur … 2k voor een ised card moet niet gekker worden eigenlijk . Zou ik nooit geven