Nevermind i just saw it is a person making troll bids one after anotherYes, indeed. I am not surprised at all.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nevermind i just saw it is a person making troll bids one after anotherYes, indeed. I am not surprised at all.
Dit vermoeden had ik helaas al. €2000 voor een 5080 slaat natuurlijk nergens op. Dat je €200 extra vraagt zou ik misschien nog begrijpen maar dik €800 extra is gewoon scalpen.Sorry dat ik het zo zeg, maar zullen de prijzen omhoog gegooid worden net als bij de 9800x3d aangezien er een grote vraag is naar deze kaarten?
Same here. Al mn pc onderdelen komen van Megekko, maar ik koop hier niets meer sinds deze fuck up en cash grab.Helemaal mee eens. Als de NL branch van NBB er niet onder ging zitten met de 9800X3D dan zaten de 3 boefjes Megekko/Azerty/Alternate nu nog steeds op 649,-.
Ik ga hier ook gewoon echt niet meer kopen totdat ze eens normaal gaan doen met die prijzen. Alles is hier duur. Case/Mobo/NVME. Ik heb weken gezocht naar mijn onderdelen en iedere keer was Duitsland tientallen euros goedkoper. Zelfs tijdens Black Friday. Ze doen gewoon handjeklap met malle prijzen.
Van mij mogen ze best wat extra marge pakken op schaarse producten maar wat ze bij deze tent uitspoken is belachelijk.
PS: Vergeet Google Reviews ook niet.
The difference between all three is that one is better than the other. Where one it has something, the other lacks of it.This is really hilarious people suddenly just ask 2500 euros for a used 4090 :d
And let's be honest people, who of you is really 'loyal' to a shop? You also go to azerty or alternate for a euro just as easily.
If you have something for sale on Marktplaats and you see that 10,000 people are shouting and outbidding, you do exactly the same.
That's just how capitalism works, please deal with it
Ja zoals Jensen het al zei kost een pc 10 000 dollars als we zo verder gaan kost een videokaart alleen al 10 000 dollars. Hij durft het alleen nog niet uitspreken maar hij bereid ons alvast voor door dit al te zeggen.Neen,dat is niet normaal,jij vind dat mss normaal.
Ik noem dat hebzucht,graai cultuur of beter gezegd,veel is niet genoeg,altijd maar meer.
Winkels moeten ook een halt aan dit toe roepen,waar eindigt dit,binnen 2 jaar een 6090 voor 4000 euro?,komaan seg.
Prijzen moeten DEMOCRATISCH blijven,iedereen wil kunnen genieten van een videogame te spelen.
En dan ook de manier waarop dit allemaal gebeurd man,je koopt bv een 5080,een veredelde 5070 ja.
Moeten wij dit als klant dan dit normaal vinden dat winkels er nog eens een grote schep boven doen met idiote prijzen.
Aan alles zijn grenzen.
Nice! Gefeliciteerd gozer! Zag die ook, maar was te laat. En gelukkig de msrp prijsIk heb een 5080 pny triple fan oc op Amazon voor 1170€.
Bedankt Megekko
Gezien de Rtx 5080 en 5090 prijzen van megekko, gaan ze de 5070ti voor 1500 euro op de site gooien eind feb .Gezien de absurde prijzen bij deze launch, vraag ik me af wat we kunnen verwachten voor de 5070 Ti. Dit soort prijsopdrijving schaadt ook de toekomstige kaarten. Wordt dat straks een kaart met een MSRP van €889 maar een verkoopprijs van €1300?
Echt die persoon hoort zich te schamen en daarmee ook Megekko. Mooi anti scalping hoor. Hoop echt, en dat zal absoluut niet gebeurenz dat niemand het koopt. Letterlijk met je bot en script het kopen om het online te zetten en minstens 1000 euro erbij. Gewoon parasietFor example, now we can see where all of the RTX 5090 sold by Megekko are.
I don’t want to be a part of this and for sure I don’t support the scammers. We must stay together and only like this we can change something.
The shops are scamming people by selling a product over priced to another scammer, who in the end is placing it for sale with an even higher price to scam another person. What a world we live in.
Neen,dat is niet normaal,jij vind dat mss normaal.
Ik noem dat hebzucht,graai cultuur of beter gezegd,veel is niet genoeg,altijd maar meer.
Winkels moeten ook een halt aan dit toe roepen,waar eindigt dit,binnen 2 jaar een 6090 voor 4000 euro?,komaan seg.
Prijzen moeten DEMOCRATISCH blijven,iedereen wil kunnen genieten van een videogame te spelen.
En dan ook de manier waarop dit allemaal gebeurd man,je koopt bv een 5080,een veredelde 5070 ja.
Moeten wij dit als klant dat normaal vinden dat winkels er nog eens een grote schep boven doen met idiote prijzen.
Aan alles zijn grenzen.
Ja en ik bepalen helemaal niet wat een 'normale' prijs is.@Geefhuis : ,ik heb gisteren een 4090 nieuw gekocht,ik kan het betalen kerel,daar gaat het HIER niet om.
Het gaat erom dat die prijzen ABNORMAAL zijn,er zijn heel veel mensen die dat niet kunnen betalen.
Ik ben dan ook niet alleen die vind dat de prijzen wel een beetje mogen normaal worden,buiten jij,ik betaal liever een normale prijs voor dergelijke kaarten dan prijzen die de pan uitswingen,maar soit,jij uw gedacht,ik en vele anderen een ander gedacht.
Wat een onnodig agressief apologetic rant. Dat bedrijven voor winst de inflatie verder duwen, wat een onderzocht fenomeen is, beter bekend als graaiflatie, betekent niet 1. Dat we het leuk meoten vinden en 2. Dat w het moeten accepteren. Ook al is een kaart geen levensbehoefte, betekent niet dat we maar moeten staren hoe de producent de prijzen opdrijft, de winkel een schep erbovenop en de scalper nog eens 3 scheppen.Ja en ik bepalen helemaal niet wat een 'normale' prijs is.
Dat doet de markt van vraag en aanbod.
Het is wat het is
Er zijn mensen die verdienen 20 duizend euro per maand. Voor hun maakt is 2k of 3k een pot nat.
Er zijn mensen die leven op straat en hebben 0 inkomen. Die kunnen helemaal niks kopen.
Wil je dat de prijzen worden afgestemd op wat JIJ 'normaal' vindt? Zo werkt het niet bro
Stop met zeuren. We hebben het hier niet over eerste levens behoeften zoals eten of benzine. Dit is een product welke we echt niet nodig hebben.
Een luxe product.
Dus... kopen, of niet, maar het heeft geen zin om te zeggen 'IK VIND deze prijs niet normaal". Iedereen (de wereld) heeft daar schijt aan want andere mensen kopen het nog steeds net zo gemakkelijk.