Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Zo te zien heeft coolblue haar prijzen ook al verhoogd waarschijnlijk doordat ze weten dat als het bij megekko kan het bij hun ook kan. Dankjewel megekko!
Hun prijzen waren gebaseerd op de AIB model prijzen in dollars, zonder BTW.

MSI Suprim AIB prijs is $2399. Omdat ze geen rekening meer houden met het koersverschil is dit dus €2904 en natuurlijk gaat een retailer ook wat winst maken, al bij al valt hun prijs goed mee, bij Alternate doen ze daar nog eens €400 bovenop.

I ConfIrm same here with coolblue belgium all price increased by 400€ for the "premium" cards and MSRP card went from being MSRP to 200€ more expensive

Zou ik er niet op wagen met een een product van 2000 euro. Die bezorg kosten haal je er wel uit als je ze bij een andere website haalt voor een goedkopere prijs.
Ik heb t laatst gedaan met een moederbord van 700€ werkte prima. Wel even opletten dat de bezorger het pakketje ook daadwerkelijk op retour zet.

Advies aan iedereen die vind dat hij een te dure kaart heeft gekocht. Gewoon openmaken 1week voorzichtig gebruiken en terug in originele doos retour, in nederland heb je een zeer goed retourrecht van 14 dagen ongeacht de reden can retour. Dan zitten ze bij megekko dalijk met een hele hoop tweedekans producten die ze voor minder moeten verkopen als de stock hoger is

Advies aan iedereen die vind dat hij een te dure kaart heeft gekocht. Gewoon openmaken 1week voorzichtig gebruiken en terug in originele doos retour, in nederland heb je een zeer goed retourrecht van 14 dagen ongeacht de reden can retour. Dan zitten ze bij megekko dalijk met een hele hoop tweedekans producten die ze voor minder moeten verkopen als de stock hoger is
Das een goede laten we de scalper prijzen die ze hanteren niet toleren door hen te pesten met retourzendingen. Verder kost het hen dan ook nog eens verzend en retourkosten! Hahahahaha :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

als je scalpers met hun bots graag eens onder de gordel wil slaan dan raad ik jullie allemaal aan om massaal op ebay of dergelijke sites een post te maken dat je een rtx 5090 of een rtx 5080 te koop aan bieden aan een correcte prijs, en dan, HEEL BELANGRIJK, in de beschrijving plaats " aan alle menselijke kopers, dit gaat om een fotokopie van een kaart, het gaat niet om een echte kaart alle bots zijn welkom natuurlijk". have fun

Een andere scalper zal opnieuw geld verliezen voor Nvidia RTX 5000 serie...
images

1738413763553.webp1738413806121.webp

Een andere scalper zal opnieuw geld verliezen voor Nvidia RTX 5000 serie...
images

Bekijk bijlage 1168Bekijk bijlage 1169
Zo moet dat laat ze met hun greedy ass maar tegen de muur lopen! Ik hoop dat alle scalpers en verkopers die woekerprijzen vragen met hun voorraad blijven zitten. Zal hun leren om niet te scalpen of wanpraktijken te doen rond prijzen. Alsook hoop ik dat ze in plaats van winst maken drastisch verlies maken. Voor mij mogen ze zelfs schulden maken. Dat zal hen leren om niet te scalpen! Ik hoop dat KARMA is a bitch vaak inslaat bij scalpers!

Laatst bewerkt:
For example, now we can see where all of the RTX 5090 sold by Megekko are.
I don’t want to be a part of this and for sure I don’t support the scammers. We must stay together and only like this we can change something.
The shops are scamming people by selling a product over priced to another scammer, who in the end is placing it for sale with an even higher price to scam another person. What a world we live in.

Bijlagen

• IMG_4541.webp
    IMG_4541.webp
    31,4 KB · Weergaven: 103
For example, now we can see where all of the RTX 5090 sold by Megekko are.
I don’t want to be a part of this and for sure I don’t support the scammers. We must stay together and only like this we can change something.
The shops are scamming people by selling a product to another scammer, who in the end is placing it for sale to scam another person. What a world we live in.
The person paying almost paying 4k for an inno3d on mp must have the lowest IQ possible

Terug
Bovenaan