Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Precies bevalt mij ook niet, is misschien hun goed recht en als reactie kunnen wij als consument onze producten ergens anders halen, wat ik bij deze ook ga doen ik zie bij voldoende andere sites zoals bijv caseking of ldlc de prijzen wel bij de kaarten staan ook al zijn ze out of stock, en nog goedkoper ook!
exact dit!

telkens de prijzen verwijderen doet bij mij wel alarmbelletjes afgaan.
die 400 euro extra winst die ze proberen pakken, is dat het echt waard om hun relatie met hun klanten te verbranden....

Kan de Scalpers tegen worden gehouden? Ik wil er een voor mijn zoon kopen, maar die zogenaamde zaken mensjes kopen alles op. Het zou een keer fijn zijn om een systeem te creëren zodat de klanten worden geholpen. Ik zou als bedrijf liever niet aan scalpers verkopen.

Wellicht een pre order systeem dat je alleen in de winkel kan doen met je legitimatie, en 1 per klant. Dan maak je het wel moeilijker voor ze. Of inschrijven en dat een tijd doorgeven dat je mag ophalen. Doe iets
Ze scalpen zelf , of vind u het normaal ze een rtx5080 verkopen voor 1800-1900 euro terwijl de retail prijs 1200 is ….

Het zou dan wel handig zijn mochten we een prijsmarge kunnen hebben? Zodat we weten hoeveel een videokaart ongeveer zal kosten? Op die manier kan ik geld overzetten naar mijn Bancontact. Want ik krijg mijn salaris altijd later. Dus had gehoopt om te kunnen betalen met VISA. Maar ik snap dat je dit niet toelaat vanwege bots. Ik wil weten hoeveel heb ik minstens nodig voor een 5090? Spreken we over 2300 euro? 2500 euro? 3000 euro?
3100-3500 e hte scalper prijzen dus ? Je nent gek dat je dit betaald

Ik heb de msi ventus besteld voor 1599 euro , en heb er gewoon slecht van geslapen , dat ik mijn enthousiasme de bovenhand heb laten nemen ! Ik stuur deze gelijk retour terug , no way ik 400 euro extra betaal … vind het zelfs schaamteloos van deze winkel . Bij dragon computers heb je zelfs al een volledige game pc 5080 voor 2300 euro …

Zou het wel degelijk een kwalijke zaak vinden als blijkt dat Megekko bij launch een 5080 voor €1850,- aanbiedt, terwijl een week later deze voor €1450,- te verkrijgen zijn bij CoolBlue. Een markup van (meer dan) €400,- is natuurlijk van de zotte. Vooral omdat MeGekko een winkel claimt te zijn die de beste prijzen biedt.
Prijzen zijn enkel definitief op het moment dat je ze koopt, pre-order prijzen zijn vaak placeholders als ze niet open zijn.

Had toch wel meer verwacht van Megekko. Het stoort me al een tijdje hoe ze items prijzen, en niet alleen voor GPU’s. Ik was van plan om een 9800X3D te kopen, maar de manier waarop ze de prijs constant aanpassen (vermoedelijk afhankelijk van de voorraad) stoort me matig. De prijs ging van €629 naar €649 en is nu gelukkig €599. Bij geen enkele andere winkel (behalve in de hardwarebranche) kom je zulke klantonvriendelijke praktijken tegen. Beeld je in dat een supermarkt, omdat Nutella bijna op is, opeens voor de laatste paar potten 50% meer vraagt.

Oké, volledig te begrijpen dat ze winst willen maken, maar kom op—€400 meer vragen, boven op een al aanzienlijke meerprijs is, is toch echt te ver. Dit komt praktisch neer op scalping.

Maar ja, hier gaan ze natuurlijk niets aan doen. Misschien eens tijd om een slechte review op Tweakers te plaatsen, want dit is toch echt niet de beste webshop.
Helemaal mee eens. Als de NL branch van NBB er niet onder ging zitten met de 9800X3D dan zaten de 3 boefjes Megekko/Azerty/Alternate nu nog steeds op 649,-.
Ik ga hier ook gewoon echt niet meer kopen totdat ze eens normaal gaan doen met die prijzen. Alles is hier duur. Case/Mobo/NVME. Ik heb weken gezocht naar mijn onderdelen en iedere keer was Duitsland tientallen euros goedkoper. Zelfs tijdens Black Friday. Ze doen gewoon handjeklap met malle prijzen.

Van mij mogen ze best wat extra marge pakken op schaarse producten maar wat ze bij deze tent uitspoken is belachelijk.

PS: Vergeet Google Reviews ook niet. :)

Ik was altijd fan van megekko. Ik had altijd het gevoel dat ze echt om de klanten gaven, maar dit is gwn keihard misbruiken maken van je reputatie en een tekort aan voorraad. Mensen ophypen en onderdruk zetten zodat ze vervolgens de kaarten voor veelste hoge prijzen kwijt kunnen. Ik heb mijn kaart retour gestuurd en ga hem halen bij een ander bedrijf. Slecht hoor echt slecht!

Zo te zien heeft coolblue haar prijzen ook al verhoogd waarschijnlijk doordat ze weten dat als het bij megekko kan het bij hun ook kan. Dankjewel megekko!

Kun je de kaart weigeren aan de deur ? Dan gaat hetvautomatisch terug naar afzender toch ? Anders moet ik nog verzendkosten betalen ook gun ik ze niet .
Zou ik er niet op wagen met een een product van 2000 euro. Die bezorg kosten haal je er wel uit als je ze bij een andere website haalt voor een goedkopere prijs.

Terug
Bovenaan