Videokaart wordt niet gelezen

iloonski

Nieuw forumlid
Goedenavond,

In de bijlage staat welke videokaart ik heb en elke keer als ik mijn pc opstart wordt deze niet gelezen.

Ik moet steeds bij apparaatbeheer inschakelen zie bijlage met een witte melding erop en gaat dan vervolgens naar het driehoekje in apparaatbeheer.

Ik moet daarna iedere keer weer de drivers erop zetten en dan werkt het weer tot ik weer afsluit en weer hetzelfde moet doen.

Hierdoor werkt mijn lcd scherm niet van de hyte y70.

Soms valt het lcd scherm van de hyte y70 uit na een paar uur en heb ik precies dezelfde problemen als deze aanstaat.

Ik weet ook dat er een videokaart in mijn moederbord zit, weet niet of dat het probleem is.

Ik hoop echt dat jullie mij verder kunnen helpen.

Grtjes ilona.

Bijlagen

• 20260108_182709.webp
    20260108_182709.webp
    156,8 KB · Weergaven: 6
  • 20260108_182639.webp
    20260108_182639.webp
    143,2 KB · Weergaven: 6
  • Screenshot_20260108_182428_Samsung Internet.webp
    Screenshot_20260108_182428_Samsung Internet.webp
    31,4 KB · Weergaven: 6
Hi Ilona,

Dat zou niet zo moeten werken.
Zou je wat meer informatie over je systeem kunnen geven?
Moederbord, Voeding, CPU?

En weet je zeker dat de HDMI kabel aan de achterkant in de videokaart is gestoken in plaats van de HDMI poort op het moederbord?
(Ik weet het, standaard vraag, maar ik stel hem toch even)

Gr. Elmar

Goedemorgen,

Hierbij de gegevens,

Moederbord:

MSI MPG X870E EDGE

Voeding:

Corsair RM1000e white 2025 psu / pc voeding

Cpu:

AMD ryzen 7 7800x3D processor

Ik gebruik niet de hdmi kabel maar die andere kabel en zojuist gecheckt en zit in de videokaart.

Grtjes ilona.

Dit lijkt een resultaat van corrupte drivers. Ik raad aan om DDU te gebruiken om alle grafische drivers te verwijderen en een schone installatie van de AMD drivers uit te voeren. Ik vermoed dat dit het probleem kan oplossen.

De DDU is gelukt en ik heb op de amd website de videokaart opgezocht en geinstalleerd, is dat alles wat ik moest doen?

Helaas na een paar uur weer te hebben aangestaan zie ik bij apparaatbeheer weer het driehoekje staan bij de videokaart met code 31.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan