Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nergens een uitroepteken staanhet zou moeten werken, maar ik betwijfel dat je hier echt baat bij gaat hebben. je weet dat je alle drivers hebt als je: rechterklik windowsknop > apparaatbeheer en dan kijkt of er ergens een uitroeptekentje bij staat. Mochten deze er toch wel bijstaan kan je wel kijken of je deze van de MSI website kan halen.
Het RGB van de videokaart kan je helaas niet via Mystic Light regelen, gezien je een ASrock videokaart hebt zal dit via hun software moeten.Waar het mij nu het meeste om gaat is hoe kan ik nu de rgb regelen van de videokaart?
werkt helaas niet, ik probeer nog een andere optie.via een programma genaamd ''mystic light''. die kan je vinden in je MSI center. Mocht dit nog niet de oplossing zijn heb je de RGB software van je kaartmaker nodig om deze aan te sturen.
welke moet ik dan gebruiken?O
Het RGB van de videokaart kan je helaas niet via Mystic Light regelen, gezien je een ASrock videokaart hebt zal dit via hun software moeten.
Dit kan met ASrock Polychrome, zie: https://www.asrock.com/support/index.asp?cat=Utilities
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.