Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Er staan best een hoop FE 5090's te koop nu op marktplaats. Voor minder dan of evenveel als de prijzen hier.
Ik ga het zelf niet doen maar als je echt omhoog zit ... tsja ...

't wordt allemaal wel lastig wanneer kopen van een scalper financieel voordeliger wordt 🤣
Caseking in duitsland trouwens even duur, zit je ook minimaal op 3500 , voor een inno3d of zotac of zo
edit* caseking is nog wel wat goedkoper dan megekko zie ik trouwens. Maar ja dat kan veranderen als er weer voorraad is natuurlijk 🙂
Wat een TOP launch dit is echt hilarisch 😀

Zojuist ook mijn msi suprim geannuleerd bij maxict , ik lees teveel negatieve berichten erover.
Hou hoop op coolblue nieuwe levering 5090s

Smiley,
Je hebt gewoon helemaal gelijk.
Maar hier leer je de natuur van de mens kennen. Hebzucht en ongeduld.
Ik voel het ook. Heb er zelf al een in mn karretje gehad. Maar wat je zegt.
Ik weiger hier aan mee te werken.

En ja straks gaat zeer doen.
De bedragen zijn schandalig.
Dus als je ooit gaat verkopen gaat dat altijd met veel verlies zijn. Maar ja jij had die kaart 8 weken eerder 😬

Belachelijk wat er nu gebeurt. Zelf mede tweakers zijn bereid om regelrecht als scalper trots voor uit te komen. Men vraag nu 4000 gemiddeld voor een 5090. Je hebt direct te maken met een parasitaire laag: koopt op, drijft de prijs op. Letterlijk geen enkelel toegevoegde waarde. En dit alles voor FOMO (voor de meerderheid dan), want als we eerlijk zijn, wat voor grote verandering gaat dit brengen als je nu al een game pc hebt? 10, 20, 50 fps meer? Op spellen die je al kon spelen? Kwaliteits vooruitgang dat je in blinde tests niet een zou opmerken? Iemand die iets anders beweert is bewust zichzelf en anderen aan het voorliegen. Tijdens de 3000 series was er echt schaarste, dit is kunstmatig en bewust ook nog. Echt what the f***!!!!

Here We are guys now The AIBs are rising the prices to. We need to stop buying cards at crazy unreasonable prices. lets vote with our wallets to stop this madness!

DON'T BUY!

Ik heb bij max-ict ook iets besteld RTX 3090 toen die tijd. en elke keer krijg ik lul verhaal,
Op gevenmoment ben ik maar gestopt geld terugevraagt en bij meggeko gekocht.

Maxict is gewoon hoop ellende, ze zeggen afhankelijk te zijn van leverancier
Iedereen heeft een andere evaring. Nooit gezeur mee gehad en als je geen geduld hebt en iets meteen wil, dan zou ik het ook niet kopen op die manier. Ik zie wel.of komt en anders koop ik er ergens anders een. Maar ik ga zeker niet 3700 betalen.

Terug
Bovenaan