Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Zojuist een 5090FE kunnen kopen dus hoef geen zaken te doen met deze tent.
Hoop dat de coil whine een beetje meevalt, ben ik wel bang voor. Maar beter dan 1000EUR extra lappen.
Iedereen succes dr mee.

Waar koop je die 5090FE ?
Was vanochtend om 8:55. Ze hadden de Product ID verkocht dus de bots grepen waarschijnlijk mis. Was net te laat, maar iemand vertelde me te blijven F5én omdat er sommige orders geannuleerd zouden worden, en dat was dus het geval.

en een bot

Succes

Was vanochtend om 8:55. Ze hadden de Product ID verkocht dus de bots grepen waarschijnlijk mis. Was net te laat, maar iemand vertelde me te blijven F5én omdat er sommige orders geannuleerd zouden worden, en dat was dus het geval.

en een bot

Succes
op Nvidia site zelf ja?

en een bot

Succes

Ah shit, ik heb echt sinds vanochtend 9:00 die Notify-FE site openstaan. 🤣

Enjoy! Ik vind dit idd ook een betere prijs dan de +€1000 wat ze in de webshops vragen.

Coolblue heeft net 150 euro bovenop veel kaarten gegooid helaas
Hoopte dat dit een indicatie zou zijn dat de videokaarten op korte termijn beschikbaar zouden worden op hun website. Heb zojuist gebeld met een medewerker en die gaf helaas aan dat Cooblue pas eind deze maand voorraad verwacht.

Hoopte dat dit een indicatie zou zijn dat de videokaarten op korte termijn beschikbaar zouden worden op hun website. Heb zojuist gebeld met een medewerker en die gaf helaas aan dat Cooblue pas eind deze maand voorraad verwacht.
ik ken mensen die daar bij coolblue werken diegene zei dat ze er totaal maar 25st. krijgen

Ik heb nog een 4080 voor 1000,- op de kop kunnen tikken. Plus een gigabyte QD oled monitor voor 470,- wat denk ik wel de grootste up grade is. We zien over een jaar of 4/5 wel weer 2000,- voor een 5080 nooit niet.

Het is jammer dat MEgekko niet aan pre-order doet terwijl ze weten wat er binnen gaat komen. De kaarten staan beschikbaar per datum, maar lijken nooit online/in verkoop te komen. Net mijn 5080 besteld bij Paradigit omdat die wel netjes pre-orders doen. Jammer, want heb al mijn spullen al jaren besteld bij Megekko.

Terug
Bovenaan