wat lullig voor je, als je hem had doorverkocht had ik hem wel gewildOok als je hem ontvang moet je fotos/filmje maken, dan heb je bewijst en als er iets beschadig is kan je aangeven bij meggeko met bijlagen van je bewijst.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat lullig voor je, als je hem had doorverkocht had ik hem wel gewildOok als je hem ontvang moet je fotos/filmje maken, dan heb je bewijst en als er iets beschadig is kan je aangeven bij meggeko met bijlagen van je bewijst.
Zojuist een 5090FE kunnen kopen dus hoef geen zaken te doen met deze tent.
Hoop dat de coil whine een beetje meevalt, ben ik wel bang voor. Maar beter dan 1000EUR extra lappen.
Iedereen succes dr mee.
Waar?Zojuist een 5090FE kunnen kopen dus hoef geen zaken te doen met deze tent.
Hoop dat de coil whine een beetje meevalt, ben ik wel bang voor. Maar beter dan 1000EUR extra lappen.
Iedereen succes dr mee.
Was vanochtend om 8:55. Ze hadden de Product ID verkocht dus de bots grepen waarschijnlijk mis. Was net te laat, maar iemand vertelde me te blijven F5én omdat er sommige orders geannuleerd zouden worden, en dat was dus het geval.Waar koop je die 5090FE ?
op Nvidia site zelf ja?Was vanochtend om 8:55. Ze hadden de Product ID verkocht dus de bots grepen waarschijnlijk mis. Was net te laat, maar iemand vertelde me te blijven F5én omdat er sommige orders geannuleerd zouden worden, en dat was dus het geval.
en een bot
![]()
Notify-FE - NVIDIA GPU Stock Notifier
Get instant stock alerts for NVIDIA Founders Edition GPUs. Monitors RTX 5090, 5080, 5070Ti, 5070, 4090, 4080 SUPER and 4070 SUPER FE availability.notify-fe.plen.io
Succes
Was vanochtend om 8:55. Ze hadden de Product ID verkocht dus de bots grepen waarschijnlijk mis. Was net te laat, maar iemand vertelde me te blijven F5én omdat er sommige orders geannuleerd zouden worden, en dat was dus het geval.
en een bot
![]()
Notify-FE - NVIDIA GPU Stock Notifier
Get instant stock alerts for NVIDIA Founders Edition GPUs. Monitors RTX 5090, 5080, 5070Ti, 5070, 4090, 4080 SUPER and 4070 SUPER FE availability.notify-fe.plen.io
Succes
Hoopte dat dit een indicatie zou zijn dat de videokaarten op korte termijn beschikbaar zouden worden op hun website. Heb zojuist gebeld met een medewerker en die gaf helaas aan dat Cooblue pas eind deze maand voorraad verwacht.Coolblue heeft net 150 euro bovenop veel kaarten gegooid helaas
ik ken mensen die daar bij coolblue werken diegene zei dat ze er totaal maar 25st. krijgenHoopte dat dit een indicatie zou zijn dat de videokaarten op korte termijn beschikbaar zouden worden op hun website. Heb zojuist gebeld met een medewerker en die gaf helaas aan dat Cooblue pas eind deze maand voorraad verwacht.
Wil je hem nig hebben? Ik krijg em namelijk teruggestuurdwat lullig voor je, als je hem had doorverkocht had ik hem wel gewild
Nee, denk het niet. Heb net ook een 5080 voor ~1200 weten te bemachtigen. Ik zou daar niet 600-800 bovenop gooien tenzij ik het écht nodig heb, en zelfs dan eigenlijk liever niet.https://www.paradigit.nl/zoekresultaten/#search/rtx 5080 hier staat de 5080 nog te koop maar is dit geloofwaardig?
rtx 5080 of 5090Wil je hem nig hebben? Ik krijg em namelijk teruggestuurd
Dus komen er nog kaarten vandaag of wat, staat van wel
Zegt al genoeg toch!Grappig dat Megekko voor de launch nog redelijk actief was in dit topic. Sinds release heb ik ze hier niet meer gezien...